Algemene verkoopvoorwaarden
Annulering van de aankoop
BODYSLIM verzekert u, voor alle aankopen in de online winkel de mogelijkheid om het verkoopcontract binnen 14 kalenderdagen vanaf de datum van ontvangst van de producten te beëindigen .
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dient u alle velden van het onderstaande formulier correct in te vullen door in het veld “Type retour” de optie “Retour wegens herroeping” te selecteren. Er wordt contact met u opgenomen door onze Klantenservice, die u zal informeren over de retourmethode.
Wij willen u eraan herinneren dat de transportkosten voor het retourneren van het artikel naar BODYSLIM volledig voor uw rekening zijn.
De terugbetalingsmethode is afhankelijk van de betaalmethode die u bij de aankoop heeft gekozen:
Creditcard: De terugbetaling vindt plaats binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen in onze magazijnen, rechtstreeks op de kaart waarmee u de aankoop heeft gedaan. De bijschrijvingstijd op uw rekening kan variëren, afhankelijk van de bank.
Bankoverschrijving: De terugbetaling vindt plaats binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen in onze magazijnen. Het bedrag dat overeenkomt met de geretourneerde artikelen wordt bijgeschreven op de betaalrekening die voor de aankoop is gebruikt.
Hulp bij garantie
WINKELEN IN ONLINE WINKEL www.bodyslimconcept.nl
We willen u eraan herinneren dat gedurende de eerste maand vanaf de datum waarop u het product ontvangt, alle kosten voor het ophalen en retourneren van een artikel de verantwoordelijkheid zijn van BODYSLIM.
Om voor deze service in aanmerking te komen, moet het artikel worden geretourneerd in dezelfde verpakking die BODYSLIM heeft gebruikt om het te verzenden.
Als het artikel vanaf de tweede maand niet werkt, zijn de verzendkosten voor uw rekening. De artikelen moeten in volledige integriteit worden geretourneerd, schoon, vrij van vlekken, schade, deuken of schaafwonden en moeten worden geretourneerd vergezeld van alle elementen in de originele verpakking, inclusief de verzendbon die u bij de levering heeft ontvangen.
Vul alle noodzakelijke velden op het formulier in. Er wordt contact met u opgenomen door onze Klantenservice, die u zal informeren over de vervangingsmethode.
Standaard garantieperiode
De standaardgarantieperiode voor alle producten die aan het publiek worden verkocht is 24 maanden, zoals vastgelegd in de Europese Richtlijn 1999/44/EG.
De professionele garantietermijn voor producten die gebruikt worden in schoonheidssalons of voor enig ander professioneel doel bedraagt 12 maanden, gerekend vanaf de datum van aankoop.
Voor beide gevallen
De garantie is alleen geldig in het bezit van de originele verzendbon, leesbaar en volledig in al zijn onderdelen, ter bevestiging van het bestelnummer, de datum en het artikel.
De professionele garantietermijn voor producten die gebruikt worden in schoonheidssalons of voor enig ander professioneel doel. Als de periode sinds aankoop minder dan 24 maanden bedraagt, valt het product nog steeds onder de garantie.
Eventuele garantieverlengingen verlengen deze periode tot maximaal 36 maanden, gerekend vanaf het verstrijken van de standaardgarantie.
De standaard- en professionele garantie dekt uitsluitend en uitsluitend storingen of defecten die tijdens de garantieperiode en onder normale gebruiksomstandigheden ontstaan als gevolg van materiaal- en/of fabricagefouten. De garantie vervalt automatisch in geval van manipulatie, wijziging, vervanging of reparatie van het product door onbevoegd personeel.
Het volgende is uitgesloten van de garantie:
• Het netsnoer en materialen die onderhevig zijn aan normale slijtage;
• Storingen veroorzaakt door het niet naleven van de gebruiksaanwijzing en onderhoudsvoorschriften;
• Producten die mogelijk zijn gemanipuleerd en/of gerepareerd door onbevoegd personeel;
• Schade veroorzaakt door accidentele breuk of transport;
• Defecten die zich voordoen buiten de garantieverlengingsperiode.
• Apparatuur die is aangeschaft met het logo van uw centrum of merk kan na het plaatsen van de bestelling niet worden geretourneerd.
Hulp zonder garantie
BODYSLIM biedt u de mogelijkheid om uw product te repareren, zelfs als de garantieperiode al is verstreken, ongeacht of u het in de Online Store of in een verkooppunt heeft gekocht. Vul alle noodzakelijke velden van het formulier in. Er wordt contact met u opgenomen door onze Klantenservice, die u zal informeren over de servicemodaliteit. Wij willen u eraan herinneren dat in geval van hulp buiten de garantieperiode u verantwoordelijk bent voor de daarmee samenhangende kosten, inclusief de verzendkosten en de reparatiekosten van het product.
Neem contact op voor retourzendingen en reparaties
U wordt gecontacteerd door onze Klantenservice, die u zal informeren over de servicemodaliteit. In het geval dat u het product wilt retourneren, vervangen of wilt profiteren van de garantieservice, is het noodzakelijk om het bestelnummer op te geven dat u kunt vinden in de verzendnota of in de bevestigingsmail van de aankoop die online is gedaan. Zonder deze informatie is het niet mogelijk om van de vereiste service te profiteren.